Friday, February 11, 2011

sejak bila kami berkawan

kami mula berkawan rapat kalau tak salah last year. em nak d jadikan cerita, dulu ramai orang tak suka kawan dgn eyda. sbb dulu dia BUDAK BARU dekat sekolah kami. i don't know what wrong withthem?* and aku pun tak tahu kenapa diorang tak suka dgn eyda. mcm lah eyda ada buat salah kat diorag. just sebab dia dtg dr kch! so stupid. aku kawan dgn eyda sbab aku rasa dia tak pernah pun buat salah dgn aku. see, until now we are BFF. suka sangat. mcm2 dh kami lalui bersama. DIMANA ADA EYDA DISITU ADA EYRAH. hehe. kalau di sekolah, kami selalu jalan sama-sama pergi kantin. then, kalau dalam kelas, eyda duduk tepi aku. memang kami rapat. ada jugak kawan aku yg tanya sbab apa aku rapat dgn eyda n diorang cakap mcm2 lah but i never care. tu korang punya pasal lah nak suka or tak. thats your problem!^^ haha yg penting. aku happy ada kawan yg sangat memahami diri aku seperti eyda. she so cute^^ bebeh iloveyou. thanks wanna to be my bestbestbest friendd. 

No comments:

Post a Comment